З радістю, любов'ю та ласкою
Прийми, Україно, свого першокласника,
Першокласника Нової української школи!
Із хвилюванням поспішали сьогодні найменші учасники освітнього процесу на Свято Знань. І не дивно, бо саме вони розпочнуть долати шлях Нової української школи. Довкола цієї теми точиться багато розмов: є скептики, які з недовірою ставляться до нововведень, є оптимісти, які впевнені, що майбутні випускники нової школи – саме та рушійна сила, що піднесе Україну до європейських висот.
Та годі сперечатися, давайте послухаємо інтерв’ю з перших вуст безпосередньо з тими, хто найбільш причетний до втілення нових реформ. Добряче попрацював сьогодні прес-центр Берестівського навчально-виховного комплексу і ось маємо такі думки:
Сергій Тимофійович Климчук, директор: «Новий Закон «Про освіту» має докорінно змінити українську школу – перейти від простого зубріння та відтворення інформації до розвитку нестандартного мислення та творчості. Реформа української школи розрахована на роки, проте створювати новий освітній простір ми почали вже декілька років тому: по-сучасному обладнали ігрову кімнату, створили майданчик для учнів початкових класів та осередок із безпеки дорожнього руху. Вірю в державу, вірю в учительський колектив, бо впевнений – лише разом ми – сила».
Першокласники:
Мар'янка: «Як у школі гарно! Але моя вчителька – найгарніша!»
Антон: «Вельми інтересно!»
Олександра: «А завтра знову йдемо до школи? Ура!!!»
Інна Михайлівна Воловень, учитель 1-А класу: «Нова українська школа – це школа, у якій комфортно і діткам, і батькам, і мені, вчителю. Нарешті дали волю педагогам, не заганяють їх у певні рамки, а дозволяють реалізовувати свої творчі задуми. Я сьогодні не йшла до школи, а летіла на крилах, бо Нова українська школа – це моє. Планів та проектів багато, але все це ми будемо втілювати разом з учнями та батьками».
Ганна Миколаївна Твердун, учитель 1-Б класу: «Перш за все, треба сказати, що Нова українська школа – це школа можливостей. Якщо раніше дитина приходила і, як губка, втягувала знання, то зараз одним з ключових моментів є те, що дитина повинна володіти компетентними знаннями й вміти застосовувати їх на практиці. Нова українська школа – це школа партнерства, де є взаємозв’язок між вчителем, учнем та батьками, де всі члени є рівноправними».
Світлана, мама першокласниці: «Ой, знаєте, для діток це дуже добре, тому що їм набагато легше адаптуватись до нових незвичних умов. Вони мають можливість побути ще трішки маленькими дітьми. Та й від класів я у захваті: так незвично, цікаво, комфортно, по-новому. Є надія, що з цього нововведення вийде міцний тандем діток, учителів і нас, батьків».
Дмитро, учень 11 класу: «Моя мама – вчитель 1 класу. Це ж вона розпочала сьогодні навчати діток по-новому. Вчора ввечері я навіть не пішов ввечері гуляти, бо мені було цікаво спостерігати, як матуся готується до першого уроку. Тепер я знаю, що таке НУШ, леп-бук, ранкове коло. Я зловив себе на думці, що мені це подобається. Може, і собі обрати професію вчителя?..»
Андрій, учень 4 класу: «А я не заздрю своєму братові – йому навчатися аж 12 років!»
Отож, вдалого старту!