Метою та завданнями семінару-практикуму для вчителів біології, хімії, природознавства з теми: «Формування педагогічної творчості та майстерності педагога», що відбувся 02.04.2019 року були: мотивація діяльності педагогів з розвитку та реалізації творчих можливостей в навчально-виховному процесі, сприяння самопізнанню особливостей професійної спрямованості; характеристика умов їхнього професійного зростання; визначення методів роботи, що впливають на підвищення творчого потенціалу вчителів та умов для реалізації творчих можливостей, розвиток вміння застосовувати теоретичні знання в конкретній практичній професійній діяльності, підвищення рівня методичної і фахової майстерності вчителя та практичний обмін педагогічним досвідом.
Виступ-презентація методиста районного методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Федорової М.І.; використання елементів тренінгової технології; виконання вправ інтерактивної методики: «Аналіз запропонованих висловів», «Схеми (діаграми) «Фішбоун», ментальні картки, діагностику, «Запитання колезі», «Синтез думок» «Кути», вправу «Інтерв’ювання», метод «Метаплан»; майстер-класи з обміну досвідом: «То який він – урок з розвитку критичного мислення?» (Стрибулевич Т.В., Висоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Висоцької сільської ради), «Розвиток креативності учасників навчально-виховного процесу через інноватику змісту освіти» (Жакун Л.М., Дубровицький навчально-виховний комплекс «Ліцей-школа» Дубровицької районної ради), «Формування ключових компетентностей учнів на уроках біології» (Бруяка Т.В. Заслуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради), «Методична скарбничка дивовижної генетики» (Кузьмич О.М., Великоозерянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради», «Використання ментальних карт на уроках біології» ( Крижик П.А., Будимлянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Миляцької сільської ради), «Домашній хімічний експеримент» (Яковець Н.В., Великоозерянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради», «Вивчаємо хімію» (Чмуневич Н.М., Бережківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Дубровицької районної ради) дали змогу реалізувати задані мету та завдання семінару-практикуму.
Тому висновок: бути педагог нового типу - корегувати власну професійну діяльність щодо співвідношення соціальних вимог; активно використовувати інноваційні педагогічні технології, ефективні форми та методи роботи з метою підвищення творчого потенціалу учнів, активно займатися самоосвітньою діяльністю, поширенням педагогічного досвіду, розробкою методичних посібників, авторських програм тощо; презентувати педагогічні досягнення на сторінках фахових журналів, предметних сайтів; залучатися до педагогічних ярмарок, фестивалів, виставок з метою представлення своїх методичних знахідок; розробити план з особистого розвитку творчого потенціалу та педагогічної майстерності й включити його в план самоосвітньої діяльності.